Digital kommunikation

For at vi kan kommunikere digitalt med dig via e-Boks og e-mail, kræver det, at vi indgår en aftale om det.

Hvis du ønsker at indgå en aftale med os, skal du udfylde en blanket og underskrive den med dit NemId.

Tilmeld digital kommunikation:

1. Åben blanketten nedenfor

2. Udfyld blanketten

3. Bekræft din identitet med NemId

Lige så snart du har bekræftet med NemId får vi tilsendt dine oplysninger via en sikker forbindelse.

Blanketten finder du her:

klik_orange

Når du har udfyldt aftaleblanketten, så skal du gå i din e-Boks og tilmelde dig digital post fra Dansk Administrationscenter. Det gør du på følgende måde:

Tilmeld e-boks:

  1. Gå ind på www.e-Boks.dk
  2. Log ind med dit NemID
  3. Klik på ”Tilmeld afsendere”

 eboks1

4. Find Dansk Administrationscenter og vælg ”Tilmeld”

e-boks2

Herefter vil du modtage breve og dokumenter fra os i din e-Boks.